Automat. Silnik po wymianie upg. Nowe wtryski. Błędy od 3,4 wtrysku, czasem od 1.W skrzyni błędów brak. Nie zapala kontrolki silnika. Objaw występuje przy pedale przyspieszenia wciśniętym na maximum w przedziale obrotów 3-4 tys. . Szarpnie kilka razy i dalej się wkręca ( obroty podchodzą pod 4 spadają do 3,5 i tak kilkakrotnie). Podczas delikatnego przyspieszania jest o.k. Przestawiacz vvti działa ( sprawdzony napięciem z zewnątrz na biegu jałowym), jednak może pod obciążeniem nie wyrabia? Bęben nie był demontowany podczas naprawy.
Miał ktoś styczność z takim przypadkiem?
Poszukuję kogś z okolic wwy ( nie aso) kto zdiagnozuje temat ( mechanicznie jestem w stanie ogarnąć, potrzebuję kobnkretną wskazówkę co jest nie halo).
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum