Witam. Nie wiem co jest ale jade 120 puszczam pedal gazu i zachwile wciskam go ponownie to galka od skrzyni biegow przesowa sie delikatnie do przodu jakby dobrze nie weszlo na 5. Dalej nie wiem co. Dzieki za pomoc
witam
wo wyglada tak jakbys miał już powoli wyrobione poduszki pod silnikiem do końca nie jestem pewny czy to to ale mnie się wydaje że powinieneś je sprawdzić
U mnie jest to samo, więc się nie przejmuj. Poprostu silnik (rusza się) przy dodaniu gazu, a że skrzynia biegów jest jego integralną częścią lewarek porusza się razem z nim. Wymiana poduszek powinna wyeliminowac ten objaw, tylko po co wywalać 2k na komplet poduch ?
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
witajcie
normalny objaw o ile za bardzo się gałka nie rusza to nie ma sensu narazie wymieniać jak chcesz sie upewnic co i jak jak masz dobrego znajomego mechanika który cie nie naciągnie na wymianę to możesz podjechać i ci je sprawdzi i stwierdzi ile jeszcze mniej więcej wytrzymają.
Podłącze się pod temat Też mam problem z 5 biegiem często lubi se wyskoczyć zwłaszcza przy większych prędkościach bądź gwałtownych manewrach
Skrzynia została wyjęta sprawdzona mechanik nie dopatrzył się żadnych uszkodzeń wiec skrzynia powrotem do auta ( nowy olej ) jakieś 500 km lala 5 stałą sztywno i znowu se zaczęła wyskakiwać :?:
Krzysztof83 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-14, 21:20
Ja to mam problem ze wstecznym, ciężko go nieraz wbić, muszę lekko ruszyć na nie wbitym do końca i wtedy wskoczy. Ale z 5-tym niczego nie zauważyłem. Reszta ok.
jarson5, tryb 5 biegu będziesz miał niedługo do wymiany
w ASO wymiana trybu 5 biegu kosztuje gdzieś do 2000 zł
ja miałem tak samo ale kupiłem używana skrzynie i na razie jest dobrze
jak mi powiedzieli w ASO jest to wada tych skrzyni
_________________ Jeśli Ci pomogłem to klikaj "pomógł" - tak niewiele za tak wiele
Jeśli ze wstecznym problem, to ja bym podejrzewał koło dwumasowe
ja też tak myślałem, ale kilku mechaników powiedziało, że z kołem na razie wszystko ok, coś tam zaczęło się dziać, ale to jeszcze nie czas n wymianę, szkoda pieniędzy, mam jeszcze jeździć może nawet 50 tys km, a teraz mało jeżdżę, bo żona ma drugie auto i 50tys km to może być u mnie 2-3 lata nawet. Prędzej stawiali, że docisk do wymiany, ale jeszcze pojeżdżę i wtedy zrobię wszystko za jednym razem i jednym kosztem rozbiórki. Może sie uda jak będę uważał
I ja się podłączę pod ten temat. Mam Avkę T25 z 2003 benzynkę. Problem dotyczy biegów skrajnych po stronie prawej, czyli piątki i wstecznego. Chodzi o to, że chcąc zredukować z piątki na czwórkę drążek nie wraca. Muszę go pchnąć w lewo żeby następnie włączyć czwórkę. Podobnie jest z wstecznym. Chcąc go wyłączyć daję dzwignię do przodu i dalej nic, nie wraca do pozycji wyjściowej. Nie wiem czy dobrze opisałem sytuację. Co się mogło sknocić, biegi wskakują prawidłowo, tak jakby jakaś sprężyna nie odbijała drążka z prawej do środka. Popowiedzcie coś, z góry dzięki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum