Czy w związku ze wzrostem temperatury po wymianie żarówek 55 W na 90 lub 100 W jest ryzyko pęknięcia lub zdeformowania szkła reflektora i czy w związku z tym , pomijając aspekt prawny , sensowna jest taka wymiana żarówek świateł głównych
lepiej zastosować wysilone żarówki bezpieczne dla reflektora i w zgodzie z przepisami, a światła będzie tyle co z tych 100W. Jedyna wada to taka, że im bardziej wysilone źródło tym mniejsza żywotkość takiej żarówki. polecam środek czyli żarówki +50% więcej światła (trochę mniejsza żywotność i trochę więcej światła niż ze zwykłych żarówek)
Witam,
Nie polecam żarówek 90/100 W bowiem ilość wydzielanego ciepła szybko doprowadzi do wypalenia odblasku a przy dużym pechu może nastąpić pęknięcie szkła reflektora szczególnie przy deszczu.
Dużo lepszym rozwiązaniem jest zakup żarówek nominalnych (55W) z temperaturą światła 6000K. Święcą one światłem białym zimnym (nie żółtym) i naprawdę poprawiają widoczność - osobiście przetestowane.
Dokładnie. 55W dają bardzo dobre światło, jeśli oczywiście zainwestujemy w dobre żarówki. Polecane są OSRAM i PHILIPS i im możesz zaufać.
Ja ostatnio dałem ciała z xenonami, kupiłem dla wyglądu żarówke o barwie 10000K i w nocy duużo gorzej widać jak na starych 8000K, ale za to w dzień dają przepiękny niebieski odcień
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
sprzedają żarówki i co do żarówek o zimnej barwie 5000 lub 6000 stopni kelwina, to poprawiają tylko widoczność białych elementów na drodze, ale nie dają więcej światła, żarówki dające więcej światła to np Osram SVS(+50% więcej światła lub Osram NBR Plus (+90% więcej światła), tylko przypominam o zmniejszonej żywotności niezależnie od producenta, jeździłem już na wszystkich dostępnych żarówkach i NBR jest wyjątkowo dużo światła na drodze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum