Witam,
mam mały dylemat. Jakiś miesiąc temu stałem się szczęśliwym posiadaczem avensis, auto nabyłem z bardzo zaufanego źródła. Samochód ma przejechane niecałe 110 000 km i jeszcze nie miał wymienianego rozrządu (wiem, że to bomba zegarowa) . Dzisiaj dzwoniłem do ASO w Ostrołęce, aby dopytać się o koszty ewentualnej wymiany.
Przedstawiają się one następująco:
robocizna+oryginalne części toyoty(pasek rozrządu+rolka napinająca)=850zł (bez paska oprzyrządowania-75zł); czyli wymiana kompletnego rozrządu kosztuje ok. 900zł
Toyota daje na to 2 lata gwarancji.
Jest też druga opcja. Części można nabyć we własnym zakresie, gdzie: kompletny rozrząd (pasek rozrządu Gates, rolka napinająca INA i pasek oprzyrządowania Gates) to koszt ok.360zł
robocizna+części=ok. 660zł
na robociznę Toyota daje gwarancję, najprawdopodobniej roczną.
Czy to dobra oferta? Która opcja jest lepsza?
_________________ AVENSIS. Uśmiechnij się (i pozwól im zgadnąć dlaczego...)
Lepsza jest 1 oferta. Jest taka opinia, że paski inne jak AISIN do toyoty lubią się urywać więc na rozrządzie nie oszczędzaj. Nawet ktoś kiedyś stworzył takie powiedzonko czego nie kupować nieoryginalnego do samochodu i oprócz klocków i tarcz był rozrząd i kilka innych rzeczy. Więc na tym nie oszczędzaj. Takie moje zdanie
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum