Wybierając 1.8VVTi musisz wiedzieć, że ten silnik był objęty akcją serwisową bo brał dużo oleju. Jak poprzedni właściciel nie wymienił short blocka to wdepniesz w niezłą minę.
Wybierając 1.8VVTi musisz wiedzieć, że ten silnik był objęty akcją serwisową bo brał dużo oleju. Jak poprzedni właściciel nie wymienił short blocka to wdepniesz w niezłą minę.
Czytałem o tym problemie na tym forum. Każdy model tego silnika posiadał tę wadę ?
Typ: Avensis T22
Silnik: 1.8 16V VVTi benzyna
Rok: 2001
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Wrz 2011 Posty: 12 Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-09-16, 15:45
Witam,
od kilku lat jestem posiadaczem T22 1,8 vvti, wczesniej jezdzilem T22 2.0 (3S-FE).
VVti Jest duzo bardziej elastyczna , ciagnie od nizszych obrotow. Jednak wrazenia tzw "kopa" sa wyrazniejsze w 2.0 i jest duzo cichszy, kwestia zastosowania paska. Reczywiscie wczesne modele mialy problem z nadmiernym zuzyciem oleju, (moj samochod zreszta tez), naprawa polegala na wymianie tzw "malego silnika", Po tej akcji silnik jak nowy, wiekszosc czesci wymieniona na nowe. Przy zakupie nalezy zwrocic wlasnie uwage na zuzycie oleju
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum