Wysłany: 2011-09-25, 12:20 [Avensis T22] Problem z avensis 2.0 D4D 2001rok 110 km
Witam Panowie mam problem z toyotą avensis 2.0 D4D rok 2001 110 km, problem polega na tym że nie idzie samochodu odpalić od jakiegoś czasu. odpala dopiero po długim kręceniu, zapala się kontrolka check engine i samochód nie wkręca się na obroty po czym gaśnie. Byłem z autem w aso i stwierdzili ze jest brak ciśnienia na pompie wtryskowej. Wyciągnełem pompe i dałem do pompiarza. Pompiarz sprawdził pompe i powiedział że wszystko jest okej była tylko troche zaklejona, elektro zaworki tezs są sprawdzxone i działają i na wózku sprawdził ciśnienie i jest bardzo wysokie. Założyłem pompe i ustawiłem rozrząd na znaki i auto nie odpala. O co tu chodzi ?? Jak coś wiecie to pomózcie. Z GÓRY DZIĘKUJE.
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-26, 05:54
a może się obraził?
a tak na poważnie to zacznij od podpięcia się pod kompa i obserwacji prarametrów na rozruchu (napięcie na zawory scv, cisnienie w CR-e itd.). zobacz czy podaje sterowanie na wtryski oraz czy układ na filtrze się nie zapowietrza (załóż przeźroczysty wężyk za filtrem i patrz czy nie ma powietrza). pompę też na znaki ustawiłeś ?
iecie jaki towitam panowie sprowadzałem na zware w mojej aven jaki błąd jest i chcek migał 4 razy przerwa i 9 razy mrugał w jest kod błędu.co się stało
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-01, 09:00
dawidbrrr napisał/a:
iecie jaki towitam panowie sprowadzałem na zware w mojej aven jaki błąd jest i chcek migał 4 razy przerwa i 9 razy mrugał w jest kod błędu.co się stało
błąd (49) oznacza uwalony czujnik ciśnienia w CR-e. gólnie trochę masz przesrane , czujnik jest na końcu listwy CR-a i jest wkręcony na gwint stożkowy, lepiej samemu nie grzebać, bo cisnienie w CR-e jest 135Mpa i jak źle skręcisz to moż ci wyrwać , lepiej kupć dobrą całą listwę z czujnikiem i przełożyć.
iecie jaki towitam panowie sprowadzałem na zware w mojej aven jaki błąd jest i chcek migał 4 razy przerwa i 9 razy mrugał w jest kod błędu.co się stało
błąd (49) oznacza uwalony czujnik ciśnienia w CR-e. gólnie trochę masz przesrane , czujnik jest na końcu listwy CR-a i jest wkręcony na gwint stożkowy, lepiej samemu nie grzebać, bo cisnienie w CR-e jest 135Mpa i jak źle skręcisz to moż ci wyrwać , lepiej kupć dobrą całą listwę z czujnikiem i przełożyć.
Witam kolego dzieki ze tak pomagasz mi kupiłem uzywaną listwe i auto dalej nie odpala sprubowałem na plaku i odpalił odpowietrzyłem avensis chwile chodziło i znowu gasnie dam jutro znac jakie błędy wywaliło jestem generalnie strasznie zły na ten samochód bo myslałem ze to się skonczy na jednej usterce.a widze ze to nie koniec
Kolego mam takie jeszcze jedno pytanie czy ta listwa może być od corolli 116 konnej bo taka włożyłem do sto 110 konnej morze to być bo mówią ze tak.a nie jestem pewien
[ Dodano: 2011-10-01, 21:18 ]
Dzś sprawdzałem jaki jest kod błędu a awen i mrugało tak 3 razy przerwa po tym 2 razy po tym 7 i na koncu 8 razy co to oznacza wiecie.
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-01, 21:20
więc tak: wszystkie błedy jakie ci wali dotyczą układu wtryskowego. są to błedy natury ogólnej nie wskazujące na konkretną przyczynę. odczytując same błedy auta nie naprawisz, podjedź do kumatego gościa od d4d na porządny tester i zobacz jakie parametry są!
to co ci obecnie wywalił to 32 - rezystancja wtrysków (oznaczać moż uszkodzony wtrysk) i 78 - wyciek paliwa (oznacza lejący wtrysk tzn. bilans dostarczonego paliwa nie zgadza się)
listwy są te same, silni 110 od 116 rózni się praktycznie tylko turbiną
więc tak: wszystkie błedy jakie ci wali dotyczą układu wtryskowego. są to błedy natury ogólnej nie wskazujące na konkretną przyczynę. odczytując same błedy auta nie naprawisz, podjedź do kumatego gościa od d4d na porządny tester i zobacz jakie parametry są!
to co ci obecnie wywalił to 32 - rezystancja wtrysków (oznaczać moż uszkodzony wtrysk) i 78 - wyciek paliwa (oznacza lejący wtrysk tzn. bilans dostarczonego paliwa nie zgadza się)
listwy są te same, silni 110 od 116 rózni się praktycznie tylko turbiną
Tak masz racje tylko gdzie tu jechać muszę samemu naprawić ten złom mogłem kupić kompletny silnik i tylko włożyć a nie ze teraz tracę kasę na serwisy na mechaników i na części i to dalej nie chodzi dzięki za pomoc
Mam pytanie a jak dam wtryski do sprawdzenia i okaże się ze są popsute i dam inne ale dobre może być tak.
To gratuluję wytrwałości. Oby teraz już auto nie zaskakiwało jakimiś kolejnymi wyzwaniami do pokonania. Pompa poszła do wymiany, czy udało się ją naprawić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum