Witam
Zaczęło się od wycia klaksonu zaraz po ruszeniu któregoś dnia. Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik, włączyłem i można było jechać. Kilka dni później okazało się, że klakson nie działa. Pojechałem do serwisu, panowie stwierdzili, że jest zwarcie ( w efekcie przepalony bezpiecznik ) , a do wymiany taśma kierownicy. Zamówiłem używkę na allegro. Sprzedawca daje gwarancję rozruchową. Zacząłem sprawdzać przed podpięciem do kierownicy. I zastanawia mnie jedna rzecz. Do poduszki/klaksonu dochodzą 2 przewody dwużyłowe. Ale na tych parach jest zwarcie ( w ramach każdej pary, nie między nimi ), tak jak i w moim egzemplarzu. Czy ktoś może mi wyjaśnić jak to działa ? Czy może tak powinno być i po prostu zamontować i na zamontowanym sprawdzić czy problem ustąpił ? Czy jednak ta taśma też jest uszkodzona ? A może błąd popełniono w serwisie i za szybko zdiagnozowano miejsce usterki i zwarcie może być gdzieś indziej ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum