nie bylbym do końca taki pewnien jak piszyczy to albo jest za luźny albo za mocn napięty japierw moja rada to jedź niech go wyja i sprawdzą stan póxniej wymien i niech to zrobią dobrze. jak nie zgaśnie czek silnika to podłącz pod kompa i wyjdą błędy i bedziesz w 100% pewien co to jest
Nie mam pojęcia kiedy był ten pasek wymieniany, niedawno nabyłem auto i nawet się nie pytałem o takie rzeczy a fakt, że przydałoby się wiedzieć jaki mam olej wlany.
Ale wracając do sprawy to wymieniłem pasek bo stary był faktycznie wytarty, rowki na pasku były już sporo szersze od tych na nowym pasku.
Przy wymianie musiałem odłączyć akumulator, po wymianie i podłączeniu akumulatora kontrolka zgasła i chyba na razie nie będę podłączał go pod komputer. Jeśli się już nie zapali to znaczy, że to była jednak wina paska.
dokładnie tak jeżeli juz sie kontrolka nie pali to raczej nie ma sensu podłaczaś do komputera chba że dla samej ciekawości czy przez cały okrez użytkowania nie złapał jakiegoś błędu a czasami sie tak zdaża że są jakieś małe bledy które nie przeszkadzaja w użytkowaniu auteczka czyli bledy praktycznie bez znaczenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum