Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 2006
Nadwozie: Inne
Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: Bielsk Podlaski/podlaskie
Wysłany: 2013-12-08, 08:36 [Avensis T25] Zastanawiam się na kupnem T25. Proszę o porady
Jak w temacie. Dodam trochę informacji rocznik 2006 chyba przed liftem ale niejestem pewien. 220000 km silnik d4d 116km diesel. Kolor biały perłowy. Mama prę pytań:
1. Podczas dodawania gazu na postoju i podczas jazdy coś tak jakby gwiżdże przy wyższych obrotach(tak mi się zdaje) czy to normalne czy to znak że turbina niedomaga???
2. Po uruchomieniu silnika komputer ten wyświetlacz na samej górze mruga i nic więcej się nie dzieje nic nie pokazuje ???
3. Sprowadzona została z Belgii/
4. Jak jest z odpalaniem zimą jak garażuje w niedocieplonym garażu??? bo różne mówią
5. I ogólnie jak jest z awariami najpoważnieszymi czylo sprżgło+koło zamachowe, pompowtryski turbina itp
Dzięki z góry za info jestem nowym forumiarzem wię za błędy przepraszam
Dodam iż wcześniej jeżdziłem Fordem mondeo tddi 115km 2002 ale poszedł na żyletki :(
Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 177 Skąd: RBR...
Wysłany: 2013-12-26, 11:21
1. gwizdać może w okolicy 2.000 obr.-wtedy można przypuszczać, że nieuszczelniona jest rura dopływu powietrza w obudowie filtra powietrza (trzeba włożyć coś elastycznego);
2. może coś było nieumiejętnego grzebanego w komputerze z przebiegiem;
3. patrz pkt. 2;
4. z odpalaniem jest różnie; przeważnie jak źle odpala to jest coś nie tak; wtryski muszą być w miarę sprawne i pomaga dużo dobry rozrusznik (zmiana na mocniejszy);
5. nie ma pompowtrysków jak w grupie VW, są natomiast wtryskiwacze common rail; do niedawna był z nimi duży problem bo pozostawał zakup albo nowych (ok. 1.800 zł za sztukę); albo używek; można już zakupić regenerowane fabrycznie po ok. 1.100 zł za sztukę; dwumasę i turbo robisz tak często jak w innych dieslach od ok. 2003r.; raz na ok. 200 tys. km;
generalnie części nie są tanie, warto zakładać oryginały-spokój na dłużej;
dlaczego upierasz się na sprowadzony? poszukaj z polski od pierwszego właściciela może najpierw...
dość duży problem pozostaje z diagnostyką komputerową; niektóre czujniki i niedomagania trzeba diagnozować podczas testu drogowego z testerem IT II; raz że trzeba go mieć, a dwa że trzeba umieć odczytać parametry; jednak w WIĘKSZYCH ośrodkach miejskich radzą sobie z tym jakoś...
generalnie bardzo prywatnie proponował bym ci zakup bardziej przyjaznego w utrzymaniu i obsłudze auta...
_________________ ...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum