Wysłany: 2009-12-04, 09:41 [Avensis T25] Kontrolka wody w filtrze paliwa + akumulator.
Witam.
Na początek - jestem kompletnym laikiem. Problem jest następujący - zapaliła mi się kontrolka mówiąca o wodzie w filtrze paliwa oraz akumulator (jakoś tak się to nazywa). Wykręciłem motylek na dole żeby spuścić wodę i poleciało dosłownie kilka kropli. Zakręciłem, odpaliłem, a one dalej się świecą :/ Co to może być?
Witam! Mam problem z Avką. Otóż wracając dzisiaj z pracy zapaliły się kontrolki: Filtra paliwa i ładowania. Dodam, że w momencie przyspieszania i załączenia się systemu antypoślizgowego. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów i spokojniejszej jeżdzie kontrolki zgasły. Zapaliły się znowu po ruszeniu na skrzyżowaniu i załączeniu systemu TRC.
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Inne
Wysłany: 2016-06-14, 17:56
Witam! STRAŻAK 998, rozwiązałeś problem z tymi kontrolkami? Mam dokładnie to samo tylko nie miało to związku z przyśpieszaniem. Kontrolka wody w filtrze + kontrolka ładowania, filtr paliwa wymieniony 300km temu. Jakby ktoś podrzucił przyczynę świecenia się tych kontrolek lub ewentualne rozwiązanie, byłbym wdzięczny.
Witaj Hops!
Sorki, że nie odpisałem wcześniej....
Otóż u mnie spalone były trzy diody w alternatorze. Wyjąłem go, zawiozłem do speca od alternatorów, ten zmierzył, wylutował stary, wlutował nowy i po kłopocie.
Problem jest z samym wyjęciem alternatora. Mi zajęło to ok trzech godzin. Ale w warsztacie powiedzieli, że muszą trzymać auto dwa dni ( jednego dnia wyjmą altka a drugiego zawiozą do speca i może złożą). ja uporałem się z tym jednego dnia.
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Inne
Wysłany: 2016-06-17, 16:28
Hej Strażak, nie ma sprawy Okazało się, że u mnie również problemem był alternator. Przy okazji demontażu okazało się, że jest delikatny wyciek na uszczelniaczu wału. Także dwie rzeczy zrobione za jednym podejściem. Pozdrawiam.