Wysłany: 2013-08-04, 14:36 [Avensis T25] 2.0 4d4 czy na pewno ma dpf?
Witam. Byłem pewny na 100%, że moja Ave ma filtr dpf, przeczytałem trochę opinii i dzisiaj już jestem troszkę mniej pewny. Autko wyprodukowane w 2008 roku, zakupione przez Niemca w duńskim salonie, jeżdżone w Niemczech. W aucie nie mam żadnego przycisku d-cat od oczyszczania. Niedługo będę musiał uzupełnić olej dlatego pytam. Z góry dzięki za pomoc.
a że niby jaki przycisk chciał byś mieć ( d-cat ) ?? pytam z czystej ciekawości . moim zdaniem nie masz filtra DPF ale ja jestem laikiem , niech sie mądrzejsi wypowiedzą
Znajomy mi powiedział, że jak mam normę Euro 4 to musi być dpf, ale myślę, że to nie od tego zależy. Dużo mi pomoże jak ktoś wie czy w Danii było podobnie jak w Niemczech czy inaczej, tzn. tak jak w Polsce;-)
Z góry wielkie dzięki.
Ostatnio zmieniony przez flozbi 2013-08-26, 07:16, w całości zmieniany 1 raz
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-05, 15:34
Znajomy wie, że dzwoni tylko nie wie w którym kościele. Wraz z wprowadzeniem normy Euro 5 samochody wyprodukowane po 1 września 2009 roku muszą mieć DPF.
Przycisku D-cat nawet jakbyś miał DPFa to nie będzie.
Jakby samochód był z Polski to na 100% nie miałby DPFa a z zachodnimi to nigdy nie wiadomo.
kolego a może po prostu za pomocą oka sprawdzisz , przecież to nie jest zapałka i bez najmniejszych problemów jak zerkniesz od strony silnika przy ściance grodziowej to powinieneś dojrzeć albo na kanale od spodu , jest widoczny
Witam. Czy ktoś wie jak w Avensis 2.0 D4D 126 KM przebiega procedura dopalania DPF? Z tego co wiem to trzeba przejechać trasę z określoną prędkością obrotową. Ale czy są jakieś objawy że procedura dopalania się rozpoczęła? Niektóre auta pokazują to na wyświetlaczu. A np nowa KIA rozpoczyna procedurę dopiero po zatankowaniu do pełna.