Witam wszystkich. Sprowadziłem moją Avensję z Niemiec. Na pierwszym przeglądzie powiedzieli że wszystko w jak najlepszym porządku ale powinienem zrobić konserwację podwozia. Zadzwoniłem do jednego pana opisał mi w skrócie jak oni to robią. Zadzwoniłem do innego i wszystko było podobnie tylko ten drugi zachwalał mi jeden z etapów konserwacji na gorąco i wypełnianie progów. Czym się różnią te konserwacje i która lepsza. Dodam że mam te podwozie lekko skorodowane, trochę wahacze,tłumik i całą resztę. Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
wahaczy czy układu wydechowego to akurat się nie zabezpiecza, przynajmniej nie w taki sposób jak blachy podwozia.
Przestrzenie zamknięte (w tym progi) warto zabezpieczyć poprzez wtryskiwanie przez otwory odpowiedniego mazidła, co do konserwacji samej "podłogi" to z reguły robi się to na zimno, po dokładnym oczyszczeniu z brudu i odtłuszczeniu. Prawdę mówiąc pierwszy raz słyszę o konserwacji na gorąco.
konserwacja na gorąco to nic innego jak użycie innego materiału do konserwacij są takie srodki do których jest potrzebna odpowiednia temp. by je aplikowac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum