Po krótce, samochód stracił moc. Fakt mam przebieg 330tys km ale myślę że znacznie większy jest faktycznie.. samochód od dawna ciężko mi odpalal dlatego miałem w zapasie wtryski do wymiany ale nie dojechał do wymiany. Stracił moc bo palił na 3 cylindry- drugi wtrysk padł stąd szybko demontaż, wtryski wyszły bez problemu ale okazuje się że na drugim tłoku są pękniete i rozsypane szklanki zaworowe, uszkodzony wałek z krzywkami.
Stąd moje pytanie czy ktoś miał taki przypadek? Jak wyjąć uszkodzony wałek wydechowy i jak ustawić później rozrząd (wałki)
komand19, masz dobry garaż i możliwości? Pytam bo bez dobrego garażu, stołu, kluczy itd lepiej byłoby z kupnem silnika używanego dość dobrego. Słupek ok 1000 zł. Nowe części z remontem ok minimum 700 zł.
Z wymianą myślę ze sobie poradzę, mam już kompletnego manuala do Toyoty opisującego demontaż wałków rozrządu, ustawienie rozrządu itd. Gorzej jeśli chodzi o samo założenie zabezpieczenia na sprężynę zaworu i dostępność części, szklanki widziałem że są dostępne ale nie mogę znaleźć tego talerzyka który jest między szklanką a krzywką zaworu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum