Witam.
Problem polega na tym, ze przy maksymalnym skrecie kol i ruszeniu slychac piski spod samochodu. Jest jeszcze jeden problem ale nie wiem czy powiazany z tym, poniewaz pojawia sie tylko w zimie jak samochod dlugo stoi na mrozie ( tzn. np. 6 godzin ), po uruchomieniu samochodu ciezko skreca sie kierownica ( takie przerywanie w kreceniu), jezeli tylko rusze samochodem problem ustaje. Jezeli ktos sie z tym juz spotkal i moze mi poradzic co robic bede bardzo wdzieczny.
Wyciągnąć płyn ze zbiornika wyrównawczego, odłączyć wężyk powrotny (dopływ do zbiorniczka zatkać), nalać nowego płynu, odpalić silnik, żeby wyrzucało stary płyn, równocześnie dolewając nowego, aż zacznie lecieć świeży, wyłączyć silnik, zamontować wężyk, po 2-3 dniach sprawdzić, czy poziom należyty.
Wężyk dobrze jest przedłużyć i do butelki bo ciśnienie nie jest duże, ale jednak.
Można przy okazji zdemontować cały zbiorniczek i umyć.
Mam pytanko. Posiadam avke 1.8 z 2005 r. u mnie kierownica cały czas lekko się kręci. Nawet w czasie jazdy nie jest "sztywna" tylko wystarczy użyć niewielkiej siły aby skręcała. Jest to trochę denerwujące w trakcie jazdy. Czy jest to normalne :?: Wydaje mi się że podczas jazdy powinna się usztywniać a nie cały czs lekko chodzić.
Jak dla mnie to jest ok.Ale jak sie przesiadę do citroena c2 żony to juz jest inaczej.W c2 wspomaganie jest elektryczne i wyłącza sie po przekroczeniu 70 km/h. Jakoś nie mogę tego wyczuć. Dlatego wsp. w avce bardzo mi pasuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum