Wkurzają mnie elektryczne szyby, które nie są aktywne przy wyłączonym silniku. Mam diesla, więc uruchomieniu szyb niepotrzebnie towarzyszy grzanie świec żarowych. Co należy zrobić żeby szyby były aktywne po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie, a nie w drugie z zapłonem :?:
Musiałbyś puścić napięcie do nich, do przekaźnika sterownika z tego miejsca z którego idzie ono do radia, czyli po 1 przekręceniu.
To teoria oczywiście, nie jestem w stanie namalować Ci gdzie dokładnie.
Uważam, że zabieg nie wart zachodu, ale jeśli jesteś mocno zaparty i przekonany, działaj
Wystarczy zamienić go z przewodem ACC przy radiu i powinno działać jak chciałem.
Lecz jest problem
Przewód ACC ma dużo mniejszy przekrój od niebieskiego.
Czy rozbebeszał ktoś wiązki przy kierownicy?
Czy przy stacyjce przewód ACC ma większy przekrój?
Gdzie się on dokładnie znajduje?
Jakiego jest koloru?
[ Dodano: 2009-07-29, 19:59 ]
Znalazłem ACC w stacyjce. Był jeszcze grubszy od niebieskiego. Wszystko działa :ok:
Teraz mam kolejny orzech do zgryzienia ???
Podłączyłem dzisiaj moduł domykania szyb FAI-2WM. Wszystko niby działa, ale szyba kierowcy nie domyka się do końca tylko na raty. Dopiero po trzech naciśnięciach pilota jest w pozycji zamkniętej.
Zakładał ktoś może już taki moduł u siebie?
[ Dodano: 2009-08-24, 09:46 ]
Pisałem do gościa od którego kupiłem moduł. Odpisał mi, że należy się wpiąć między przekaźnik, a silniczek. Tymczasem moim zdaniem przekaźnik elektrycznej szyby kierowcy w T22 jest zintegrowany z silniczkiem. Czy ktoś jest w stanie to potwierdzić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum