Wysłany: 2013-05-05, 22:56 [Avensis T25] Na co zwrócić uwagę przy zakupie
Witam,
na tym forum jestem nowy. Mam na imię Olek i witam wszystkich serdecznie.
Jak w temacie... chcę kupić Ave w wersji kombi z lat 2004-2005 raczej Diesla (bo jak poczytałem to już benzyna+LPG odpadła). Prośba: podpowiedzcie proszę na co zwracać uwagę przy zakupie takiego auta. Z pewnością spostrzeżenia użytkowników takiego auta będą dla mnie cenne. Szczególnie, że niedawno czytałem, że te Diesle mają słabe (awaryjne) wtryski i siadają w nich koła dwumasowe. Jak to wygląda u Was?
czytałem na przykład to: http://www.avensisklub.pl...nia-vt1249.htm.
...ale zadałem sobie dzisiaj trud i zadzwoniłem do firmy gazowniczej (Dretan), gdzie zakładałem 3 lata temu gaz do Primery P11. Więc do meritum: panowie powiedzieli, że jedyny silnik jaki w tym modelu podejmą się gazować to 1.8 VVTi (129 KM), bo pozostałe mają bezpośredni wtrysk i instalacje BRC, które oni instalują nie będą dobrze działały.
Wracając do mojego pytania: na co zwracać uwagę przy zakupie Ave? Czy są jakieś szczególne miejsca, które mogą powiedzieć o stanie auta, itp?
[ Dodano: 2013-05-06, 16:00 ]
Schwefel napisał/a:
co może być gorsze niż wymiana wtrysków i dwumasy za kilka tysięcy?
hmmm.. aż tak kiepskie są Toyoty? Miałeś takie problemy?
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-06, 20:55
olo.w napisał/a:
jedyny silnik jaki w tym modelu podejmą się gazować to 1.8 VVTi (129 KM), bo pozostałe mają bezpośredni wtrysk i instalacje BRC, które oni instalują nie będą dobrze działały
Powiedzieli tylko połowę prawdy, bo zagazować można też 1.6 VVTi a nie można 2.0D4.
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-06, 23:10
Tylko 1.6 VVTi z Corolli E12. Prawdopodobnie to taki sam silnik jak w T25 ale do końca nikt tego nie potwierdził. Stag 300 + wtryski Magic Jet (reduktor nie mam pojęcia jaki), bez lubryfikacji. 40tys. zrobiłem i poszedł na sprzedaż, obyło się bez regulacji zaworów ale raz wymieniłem świece.
Olo.w jak ja szukalem toyoty to zawsze sprawdzalem w ASO te wybrane wczesniej , bo czasem sie silniki poca - uszczelka pod glowica pada, a to juz duuuzy wydatek a wlasnie w ASO to sprawdza i bedziesz mogl pelna historie auta sprawdzic ( kiedy auto bylo serwisowane w aso wlasnie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum