Witajcie. Mam problem z tylnym prawym błotnikiem. Auto jest z 2005 roku, cały oryginalny lakier kupiona w Polsce i tu serwisowana, mimo to pojawiła się korozja co da się z tym zrobić? Słyszałem o 12 letniej gwarancji na blachy, ale nwm czy można tak po prostu zrobić to na gwarancji
_________________ D4 - bo ja kocham ten głos powyżej 3 tysięcy obrotów
przypuszczam, ze jak koroduje to bylo jakies uszkodzenie mechaniczne (kolizja) wiec mozesz zapomniec o gwarancji. T25 same z siebie raczej nie rdzewieją.
Po pierwsze gwarancja jest, ale trzeba co roku robić przeglądy nadwozia, jak masz wbite do książki to możesz startować na reklamacje. Jeśli nie to zapomnij o gwarancji.
Po drugie grubość lakieru nie świadczy, że nie była bita. Często zdzierają lakier do czystej blachy by po malowaniu jak najbliżej oryginały było.
u pierwszego właściciela ten błotnik był zarysowany na parkingu, ale tego nie malowano i pod tymi rysami rdzewieje. No cóż czyli o gwarancji trzeba zapomnieć
_________________ D4 - bo ja kocham ten głos powyżej 3 tysięcy obrotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum