Wysłany: 2011-01-25, 13:13 [Avensis T25] Dodatki do disla d-cat
Witam
Przymierzam sie niedlugo do wyjazdu w gory moja ave d-cat 177km, znajomy mi zaproponowal wlac dodatek do ropy na przeczyszczenie wtryskow mowiac ze nieznacznie odczul mniejsze spalanie. I stad moje pytanie czy ktos juz wlewal takie dodatki do d-cat i jaki wybrac bo widzialem firmy STP na przeczyszczenie z jakims zelem i typowo na same wtryski. Auto ma 160tys km przebiegu i mam je co prawda od roku ale jeszcze nigdy mnie nie zawiodl a nie chce wlewac jakiegos shitu, stad prosze o pomoc?!
Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne Pomógł: 16 razy Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 380 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-25, 14:23 Re: Dodatki do disla d-cat
kuba d-cat napisał/a:
Witam
Przymierzam sie niedlugo do wyjazdu w gory moja ave d-cat 177km, znajomy mi zaproponowal wlac dodatek do ropy na przeczyszczenie wtryskow mowiac ze nieznacznie odczul mniejsze spalanie. I stad moje pytanie czy ktos juz wlewal takie dodatki do d-cat i jaki wybrac bo widzialem firmy STP na przeczyszczenie z jakims zelem i typowo na same wtryski. Auto ma 160tys km przebiegu i mam je co prawda od roku ale jeszcze nigdy mnie nie zawiodl a nie chce wlewac jakiegos shitu, stad prosze o pomoc?!
STP to musiałbyś wlać wiadro żeby coś zadziałało . jak chcesz to stosuje się profesjonalne środki, które nie kosztują 15 zeta. LM, kleen-flo, Stanadyne Performance Formula itd....
No wlasnie oto mi chodzilo by wlac cos porzadnego a nigdy nie stosowalem takich wspomagaczy wiec moja wiedza jest znikoma, ten kleen-flo tez jest tani, a nie bede kupowac odrazu 5 litrow, chce tylko te 150ml na pelny zbiornik na sprawdzenie
No wiem, tylko gdzie go tam znalesc, z tego co sie orientuje to w d-4d jest po prawej stronie. I teraz zdemontowac go i wyczyscic normalnie ropa i pendzelkiem lub jakims preparatem bo widzialem ze sa asy ktorzy to robia na odpalonym silniku
Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 65 Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-01-25, 22:33
kuba d-cat napisał/a:
No wiem, tylko gdzie go tam znalesc, z tego co sie orientuje to w d-4d jest po prawej stronie....
po prawej stronie to jest ale w silniku 2.0.
w 2.2 jest duzo latwiej - EGR jest zaraz miedzy chlodnica a silnikiem .. - wiec dostep idealny.
Dodatkowo nie ma żadnych węzykow - wiec zabawa z tamowaniem płynów odpada
[ Dodano: 2011-01-25, 22:38 ]
btw..na forum Mazdy bardzo sobie chwalą środek Forte - u siebie zalałem jakies 10kkm temu .
Ciężko powiedziec czy pomoglo...wydaje mi sie ze jakby klekot zimnego silnika trochę sie zmniejszył ....i moze lepiej w obroty sie wkreca....ale to na granicy efektu placebo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum