Typ: Inne
Silnik: 1.4 benzyna
Rok: 2015
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 44 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 177 Skąd: RBR...
Wysłany: 2014-08-26, 15:15 [Avensis T25] Jak jeździć D-4D by nie osadzał się nagar
Na pewno jest wśród nas ktoś kto nie ma problemów z zacinająca się zmienna geometrią, na pewno w dużej mierze wynika to ze sposobu jazdy...
jak jeździcie by zmniejszyć do minimum osadzanie się nagaru na łopatkach turbiny oraz by łopatki jak najwięcej tym samym pracowały?
1. czy np. rozpędzanie (jednostajne wciskanie gazu) do ok. 2.800 obrotów i zmiana biegu?
2. czy rozpędzanie zawsze z gazem w podłodze-obojętnie do jakich obrotów? ewentualnie do jakich obrotów?
3. czy dynamiczne-szybkie wciskanie gazu do określonych obrotów i zmiana biegu?
4. czy dynamiczne-szybkie wciskanie gazu i nie konieczna zmiana biegu, a zdjęcie szybko nogi z pedału gazu na tym samym biegu?
a może inne ich kombinacje?
u mnie niestety ok. 2.600 km temu mechanik "przegonił" auto i było ok, a teraz znowu słyszę "dziwną" pracę turbo i spadek mocy...
_________________ ...miałem kiedyś "japończyka"...
...chętnie pomogę na forum...w jego sprzedaniu...
A ja tak robię , żonka jeździ dość spokojnie około 500-900km ja wsiadam i oczywiście na ciepłym but w podłogę aż nic nie widać w lusterkach parę tak razy i co wydmucham to wydmucham
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum