Toyota Avensis
Reklama Regulamin Regulamin Szukaj Szukaj Grupy Grupy Statystyki Statystyki Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj Album Zdjęcia Avensis Download Pliki Avensis
 Ogłoszenie 

Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

opony aut części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Avensis T25] brak mocy-mulenie
Autor Wiadomość
dodotti 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 14
Skąd: grójec/mazowiecki
Wysłany: 2013-01-10, 22:31   [Avensis T25] brak mocy-mulenie

Witam i mam nadzieję tak jak wiele razy że z Waszą pomocą dojdę o co chodzi.Mianowicie miałem pół zbiornika paliwa ON Orlen Verva , a następnie przed mrozami ok.20.12.12 dolałem pod korek ON BP ULTIMATE i kiedy na następny dzień jechałem do pracy nagle po przejechaniu ok.10 km pojazd przy 2 tys.obrotów nie chciał iść szybciej, tak jakby go zamuliło, następnie kiedy pedał gazu po osiągnięciu ok.2.2 tys.obrotów nagle ruszył do przodu z pełną mocą.przejeżdziłem tak do dnia dzisiejszego i dalej go muli przy 2 tys.Kiedy go uli i naciskam pedał gazu to słyszę dziwne warczenie tak jakby chciał szybciej pojechać ale nie może. Czy to wina złego paliwa,czy w pierwszej kolejności powinienem wymienić filtr paliwa(był wymieniany w pażdzierniku 2012r).Kolega mi mówił,że na stacji na której zatankowałem BP mają kiepskie paliwo bo miał podobny objaw.Pomóżcie.


Proszę używać prawidłowego nazewnictwa tematów oraz predefiniowanych tagów (0x4B25A)
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
czakmol 
Nawiedzacz



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-11, 11:43   

Obstawiam kiepskie paliwo, ono jest do nabycia wszędzie (takie czasy) - ja tankuję w Shellu i nigdy nie miałem problemów (20 lat tankowania różnych paliw).
Dużo depresatora, a po wlaniu dłuuuuugo na wolnych obrotach:
http://www.avensisklub.pl...la-vt180,90.htm
bardziej radykalne środki są nieco niebezpieczne, ale stosowane...
_________________
pozdrawiam,
czak
如果你不改變方向,你可以得到你要去的地方
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
wtom 
Natret



Typ: Inne
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 380
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-01-11, 13:22   

po cholerę lejecie wynalazki typu premium. silniki d4d dobrze pracują na najzwyklejszej ropie, a problemy zaczynają się na premium. weźcie pod uwagę, że premium zalegaja na stacjach, bo nikt ich w czasie kryzysu nie kupuje, stąd problemy.
ja tankuje od 6 lat zwykły ON na neste, bliskiej i nigdy nie miałem problemów z paliwem, a niestety po paliwach premium zaczynały się schody z dławieniami.

[ Dodano: 2013-01-11, 13:23 ]
czakmol napisał/a:
...
bardziej radykalne środki są nieco niebezpieczne, ale stosowane...

nie sa niebezpieczne! leje się tylko sprawdzone i naprawdę działające LM, FORTE, PROTEC
 
 
czakmol 
Nawiedzacz



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2007
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-11, 17:19   

wtom napisał/a:
nie sa niebezpieczne! leje się tylko sprawdzone i naprawdę działające LM, FORTE, PROTEC
owszem są, jak cholera !
A pisząc to miałem na myśli właśnie denaturat (stara szkoła do wolnossących), etylinę czy też naftę.
Pisałem też o depresatorze, nieprawdaż ?
Zatem czytajmy "intencjonalnie" i ze zrozumieniem !
_________________
pozdrawiam,
czak
如果你不改變方向,你可以得到你要去的地方
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
msblondyn 
Moderator



Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2001
Nadwozie: Wagon
Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 601
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-01-12, 17:46   

Na początek proponowałbym wyczyszczenie zaworu recyrkulacji spalin EGR. Koszt nieduży, a patrząc po Twoich objawach, to może być on przyczyną....
_________________
BLONDYN

Engine: 1CDFTV 2000CC DIESEL TURBO
 
 
alcapone201 
Czasobywacz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2003
Nadwozie: Hatchback
Wiek: 38
Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 35
Skąd: Gostynin
Wysłany: 2013-01-18, 08:49   

wymien moze filtr paliwa bo wiemy jakie sa paliwa w tych czasach moze byc zanieczyszczony filtr
_________________
alcapone201
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
dodotti 
Nowy Klubowicz


Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2004
Nadwozie: Wagon
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 14
Skąd: grójec/mazowiecki
Wysłany: 2013-01-23, 11:22   

Witam wszystkich, w ubiegłym tygodniu mechanik przeczyścił mi zawór egr oraz na wszelki wypadek wymienił filtr paliwa który teoretycznie nie powinien być zatkany bo leję ON premium.Powiedział mi że zawór egr nie był bardzo brudny jednak w pewnym zakresię jakby się przycinał.Po tych zabiegach jak ręką odjął.Samochód sprawnie przyśpiesza i nie muli go w zakresie 2100-2300 obrotów.Pozdrawiam.Koszt zabiegu z wymianą filtra paliwa to 130 zł.

[ Dodano: 2013-01-23, 11:24 ]
Dodaję,że filtr paliwa wymieniłem 26.10.2012r przed zimą.
 
 
czeslaw555 
Nowy Klubowicz



Typ: Inne
Silnik: 2.0 diesel
Rok: 2011
Nadwozie: Avant
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 13
Skąd: GKA pomorskie
Wysłany: 2013-09-18, 06:05   

wtom napisał/a:
po cholerę lejecie wynalazki typu premium. silniki d4d dobrze pracują na najzwyklejszej ropie, a problemy zaczynają się na premium. weźcie pod uwagę, że premium zalegaja na stacjach, bo nikt ich w czasie kryzysu nie kupuje, stąd problemy.
ja tankuje od 6 lat zwykły ON na neste, bliskiej i nigdy nie miałem problemów z paliwem, a niestety po paliwach premium zaczynały się schody z dławieniami.

[ Dodano: 2013-01-11, 13:23 ]
czakmol napisał/a:
...
bardziej radykalne środki są nieco niebezpieczne, ale stosowane...

nie sa niebezpieczne! leje się tylko sprawdzone i naprawdę działające LM, FORTE, PROTEC

ciekawe spostrzeżenia z tym paliwem premium, ja robię rocznie 80-90 tys.km tankuję to "złe" paliwo premium i u mnie nic się nie dziej a filtr cząstek stałych mam zapchany w 1-4% , dawki na wtryskiwacza wciąż w normie. Profilaktycznie co 12 tys. km. leję Forte do baku, więc mam czysto i dodatkowo wszystkie elementy układu przesmarowane.
Olej wymieniam co 12-15 tys.km z wszystkimi filtrami, paliwowy też
_________________
Pozdrawiam Czesław
 
 
ASO Avensis 



Typ: Avensis T25
Silnik: 2.0 16V benzyna
Rok: 2006
Nadwozie: Hatchback
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Imię: Tomek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 339
Posty: 5036
Skąd: Internet ASO
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi


opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
hamulce felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe iparts.pl części opony