Problem z odpaleniem avki , wczesniej co jakis czas pojawiala sie kont. engin. auto mulalo i gaslo , mozna bylo odpalic , w tej chwili coraz gorzej az w koncu nie chce wcale zalapac .Wywalalo mi wczesniej blad p1226 bilans paliwa moze wtryski (a moze zaciety zawor na listwie? i tloczy paliwo do zbiornika)Zaworki scv wyciagalem nic nie widze , po podlaczeniu napiecia tyka i widac minimalny ruch suwaka w srodku , dmuchajac powietrze zamyka i oteiera tylko nie wiem ile on ma chodzic, moze za malo sie otwiera?.zawory podlaczone do kostek auta nie chodza po przekreceniu zaplonu czy tak ma byc ?jak sa zamontowane w pompie jak przestane rozrusznikiem krecic to slychac tykanie ale nie zawsze myslalem ze jak wlacze zaplon one tykna zamkna lub otworza sie , miernik nie pokazuje napiecia czy tak jest prosze o pomoc.
[ Dodano: 2012-03-04, 09:15 ]
Dodam jeszcze ze zmienilem paliwo i ominalem zbiornik paliwa podaje z banki filtr paliwa zmieniony pompka paliwa podaje lekko potem jest opor jak nabije .
Typ: Inne
Silnik: Inny
Rok: 2005
Nadwozie: Liftback
Wiek: 40 Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 4 Skąd: Bielany Wrocławskie
Wysłany: 2012-03-08, 19:44 Re: zawor scv
jawitowka napisał/a:
Problem z odpaleniem avki , wczesniej co jakis czas pojawiala sie kont. engin. auto mulalo i gaslo , mozna bylo odpalic , w tej chwili coraz gorzej az w koncu nie chce wcale zalapac .Wywalalo mi wczesniej blad p1226 bilans paliwa moze wtryski (a moze zaciety zawor na listwie? i tloczy paliwo do zbiornika)Zaworki scv wyciagalem nic nie widze , po podlaczeniu napiecia tyka i widac minimalny ruch suwaka w srodku , dmuchajac powietrze zamyka i oteiera tylko nie wiem ile on ma chodzic, moze za malo sie otwiera?.zawory podlaczone do kostek auta nie chodza po przekreceniu zaplonu czy tak ma byc ?jak sa zamontowane w pompie jak przestane rozrusznikiem krecic to slychac tykanie ale nie zawsze myslalem ze jak wlacze zaplon one tykna zamkna lub otworza sie , miernik nie pokazuje napiecia czy tak jest prosze o pomoc.
[ Dodano: 2012-03-04, 09:15 ]
Dodam jeszcze ze zmienilem paliwo i ominalem zbiornik paliwa podaje z banki filtr paliwa zmieniony pompka paliwa podaje lekko potem jest opor jak nabije .
Kolego zaworki sie psują zacierają z dnia na dzień najlepiej to podłączyć tester i sprawdzić ciśnienie na listwie jak dobije do okolo 28 to odpali jak sie waha przy 18 do 20 to gdzies jest przeciek. Sprawdź korektę wtrysków być moze któryś jest w pozycji otwarcia a może sama pompa padła pompe sprawdzisz testerem w opcji FUEL TEST LEAK czyli ciśnienie zadane zmienia sie z 30 do 70 i zawory sie otwierają i jeśli dobije pompa do 70 a autko nie odpali to ewidentnie jest gdzieś problem z wtryskami. Korekcja trysków nie powinna przekraczać 1 wszystko ponad nadaje sie do czyszczenia a od 2.0 w góre do wymiany
Oczywiście sprawdziliście immo czyli w LIVE DATA pozycja zezwolenia na start
Oczywiście rozrusznik dokręca silnik do odpowiednich obrotów.
Oczywiście alarm jest zdezaktywowany
Pozdrawiam
_________________ Diagnosta
TOYOTA NOWAKOWSKI
Bielany Wrocławskie
Mercedes w203 Coupe 2.2 cdi 150 HP
Bo lubię czasami pogrzebać przy autku ))
Typ: Avensis T22
Silnik: 2.0 D-4D diesel
Rok: 2002
Nadwozie: Inne
Dołączył: 03 Mar 2012 Posty: 2 Skąd: suwalki
Wysłany: 2012-03-09, 14:27
Na wtryskach dolne piny maja 4,3 ohm, gorne 1-0 , 2-198 , 3-32, 4-0, wartosci w ohm.Po regeneracji , wartosci korekt bez zmiian , czy tak jest czy spaprali mi regeneracje ?Chyba korekta powinna pokazywac caly czas cos tak czy nie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum