Z tego co ja się orientuję to ciśnienie w cylindrach w tej jednostce wynosi 26.3bara (na nowym silniku) na trochę już jeżdżonym czytaj ze sporym przebiegiem np ok 200kkm ciśnienie dopuszczalne jest żeby było o 5-6barów niższe
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
też tak myślę, tylko że podczas odpalania na zimnym silniku kopci na niebiesko, dopiero po przejechaniu kilkuset metrów kopcenie ustaje, dlatego sprawdzałem ciśnienie na cylindrach. Myślę że do wymiany mam uszczelniacze zaworów,ale nie jestem pewien czy tu jest problem.
Dużo oleju Ci ubywa ? Bo jeśli kopcenie nie ustaje (być może po prostu już go tak nie widzisz i wydaje Ci się że nie kopci) to mogą być do wymiany pierścienie. Ale wtedy silnik nie miałby mocy, byłby ospały.
Jeśli jest tak jak mówisz to objawy wyglądają mi na uszczelniacze. Ale dla pewności sprawdź jeszcze sprężanie będziesz wiedział w jakiej kondycji są pierścienie
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
po przejechaniu kilkuset metrów na 100% znika kopcenie na niebiesko, tak jak pisałem wcześniej ciśnienie na cylindrach jest 2 x 26bar i 2 x 25 bar, czy uszczelniacze zaworów da radę wymienić bez zdjęcia głowicy ( zdejmując tylko górną pokrywę zaworów), a jeśli trzeba zdjąć głowicę to konieczna jest nowa uszczelka i planowanie głowicy ???
[ Dodano: 2010-05-17, 21:38 ]
silnik zbiera się bez problemu a moc jest o.k.
Tego o nie wiem czy konieczny jest demontaż głowicy, bo do zaworów szczerze powiem to nie zaglądałem Ale uszczelki jeśli nie chcesz poźniej wymieniać to nei musisz, bo stara się nada, chociaż lepiej jest wymienić
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum