Witam, po trasie ok 400km po zwolnieniu na skrzyżowaniu zapaliła mi się lampka ciśnienia oleju. Mega zdziwienie i zjazd na pobocze, zgasiłem silnik, sprawdzam olej i jest ok. Zresztą nie zużywa oleju więcej niż powinien, oczywiście olej to Valvoline 5W30. Przebieg niecałe 200k. Odczekałem chwilę, odpaliłem i wszystko wróciło do normy. Wróciłem tą trasę bez przygód. Po 2 dniach jak co dzień odpalam samochód na dojazd do pracy kilka km, ale zaczął szarpać prychać no i wyskoczył Check i systemy trakcji. Diagnoza wypadanie zapłonu. Zaczynam od świec, ale stare okazały się całkiem zdrowe i czyste, lecz podczas tych czynności słyszę chrobotanie od strony rozrządu. Mechanik potwierdził obawy, rozrząd do wymiany, ponoć padają w nich napinacze zapadkowe sterowane ciśnieniem oleju. Łańcch bije o obudowę nawet na gorącym silniku. Z jakimi kosztami trzeba się liczyć w związku z wymianą rozrządu w T25 2.0 VVTI z 2005r ? Serwis wycenia na kwotę 3-3,5 tys... Pozdrawiam.
_________________ Moją nieobecność na forum sponsoruje Jasne Pełne
Mr Kenu, to proste. Skoro dostajesz wycenę, to poproś co wchodzi w jej skład, jakie części i ile roboczo godzin przewidują. Tak się normalnie to liczy w prawdziwym warsztacie.
Sam koszt zestawu łańcucha to od 600 zł w górę. Komplet części to pewnie z 1000-1500 zł max w zależności czy wszystko będziesz wymieniał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum