Wysłany: 2013-08-06, 13:03 [Avensis T25] Wymiana uszczelki w silniku z łancuchem t25 2.
Witam. Mam pytanie czy może ktoś przerabiał już wymianę uszczelki pod głowicą w silniku z łańcuchem 126km 2.0 d4d.
Jak to wygląda w praktyce, chodzi mi o rozrząd, jego blokowanie, krótki opis najważniejszych potrzebnych informacji i czynności potrzebnych to tego zabiegu, do którego się przymierzam.
Stosuj odpowiednie taki przed tytułem tematu - poprawiłem (tomekkk1)
Typ: Audi
Silnik: Inny
Rok: 2016
Nadwozie: Inne Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 134 Skąd: wrocław/sobótka
Wysłany: 2013-08-06, 15:08
ja przerabiałem ,sam chcesz to zrobić??? silnik do wymontowania razem ze skrzynią to po pierwsze po drugie trzeba wiedzieć na co zwrócić uwagę robiąc oględziny na drugim cylindrze bo tam zawsze jest wydymana uszczelka ,po trzecie najpierw odkręć miskę następnie smok bo inaczej nie zdemontujesz pokrywy rozrządu żadnych blokad nie potrzebujesz na łańcuchu i kołach są znaki i w ogóle jest masa śrub śrubeczek itd. dobierając uszczelkę zmierz wysunięcie tłoków sprawdź pompe wody pamiętaj o momentach dokręcania śrub sprawdź wyciągnęcie szpilek (śrub głowicy) najlepiej wymień od razu podkładki pod wtryskami oraz wiele innych ważnych uszczelek powodzenia pozdrawiam dla wprawionego mechanika 8 godz z przerwą na sniadanie i papieroska wyczyść od razu egr i co najważniejsze kolektor ssący pozdrawiam
kilka tygodni zmieniłem na 2008r. ale ubywa mi płynu (o czym wiedziałem kupując samochód) i teraz przymierzam się do wymiany uszczelki i sprawdzenia głowicy.
Kolego mech z toyoty silnik najlepiej wyciągnąć górą? Czy w większości przepadków jest to tylko uszczelka czy też jakieś mikropęknięcia głowicy. Jak z tym doborem uszczelki, czy są jakieś wybory grubości, jakiej firmy proponujesz, jak to wszystko zmierzyć (chodzi mi o grubość uszczelki), i co jeszcze proponujesz wymienić przy tym całym zabiegu. mam przebieg ponad 200tyś. km
Jak znajdziesz kolego chwilkę wolnego czasu to będę bardzo wdzięczny za bardziej szczegółowy opis,czy uszczelka jest taka sama jak w 116KM przed liftem. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Typ: Audi
Silnik: Inny
Rok: 2016
Nadwozie: Inne Pomógł: 4 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 134 Skąd: wrocław/sobótka
Wysłany: 2013-08-07, 19:53
nie jest taka sama to inne silniki ,niemożliwy jest opis musiałbym wypracowanie napisać,przy pisaniu z głowy mógłbym zapomnieć o jakieś rzeczy chociaż myślę że jest to możliwe pozdrawiam
Typ: Inne
Silnik: 2.2 D-4D diesel
Rok: 2005
Nadwozie: VAN
Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 4 Skąd: 3miasto
Wysłany: 2014-07-24, 21:22
Byłem dziś w Toyocie zamówić części do silnika. Przy okazji zapytałem Pana z serwisu czy może sprawdzić czy był wymieniany silnik. Okazuje się, że przy przebiegu 48 tys po 2 latach były wymieniane tłoki, pierścienie, komplet uszczelek, olej, filtr. Wiem, że jest założona uszczelka pod głowicą z 3 karbem. Ciekawe czy po szlifie wystarczy uszczelka z 5 karbem. Coś czuję, że to będzie pierwsza i ostatnia Toyota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum