Koledzy jestem w trakcie poszukiwania dla siebie samochodu, interesuje mnie Toyotka Avensis jedynie z polskiego salonu. kwota jaka chciałbym przeznaczyć to około 30 000 - 34 000 PLN.
Zainteresowały mnie takie trzy ogłoszenia, co możecie o nich powiedzieć:
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-02, 14:21
1. 150 koni z tego silnika i 7 lat jazdy? Odpuść od razu. Bezpieczna granica dla nowszej wersji tego silnika czyli 126 konnej to trochę poniżej 150 koni.
2. Jak ma papiery na serwis w ASO do końca to niezły kandydat do obejrzenia, bo po tych zdjęciach to się nic nie zobaczy.
3. W miarę realny przebieg też się można zainteresować.
Dzięki Kolego za odpowiedź. Rozmawiałem ze sprzedającym od tej Toyotki z linku nr 2. Jest on trzecim właścicielem, i ma książkę, która była regularnie prowadzona w ASO, jedyne co w niej robił to była regeneracja jednego ksenona bo się przepalił. Zgadza się na przegląd i potwierdzenie przebiegu w dowolnie wybranym warsztacie. Prawdopodobnie jutro podjade i ją obejrzę.
A jak jest z tym silnikiem 2.0, są problemy z dorzuceniem do niego gazu? nie ukrywam, jeżeli spalanie będzie spore i ceny paliwa będą szły w górę, to się raczej zdecyduje na LPG.
Osobiście jestem bardziej za tą z linku nr 3, przemawia za mną ta jasna skóra tylko zastanawiam się co trzeba będzie zrobić w najbliższym czasie w DIESL-u przy takim silniku, jak jest z ich trwałością? Czy DIESEL przy takim przebiegu, będzie już potrzebował pewnych nakładów finansowych, czy jeszcze trochę pojeździ ?
Typ: Avensis T27
Silnik: 2.0 Valvematic
Rok: 2009
Nadwozie: Sedan Pomógł: 46 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 956 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-02, 15:58
Nie ma możliwości przerobienia na gaz. To jest D4 czyli bezpośredni wtrysk i nikt nie robi pod to instalacji gazowej.
Jak chcesz gaz to szukaj 1.6VVTi, 1.8VVTi albo Avensisa Verso 2.0, który nie ma D4.
Diesel to standardowo dwumas (~1500-2000zł), turbina (regeneracja ~1200zł), wtryski (1700zł na allegro, 2400zł w ASO od sztuki oczywiście) i to z grubsza tyle.
Może się zdarzyć, że nic nie padnie do 200tys.km a może się zdarzyć, że padną wtryski już przy 70tys.km bo nasze paliwo jest wykończy.
Wtryski są Denso czyli tylko wymiana na nowe bo nie ma do nich części zamiennych jak do Boscha.
A tak po za tym, to wolę auta poszukać na mobile.de
lub jechać do Niemiec, jak ja szukałem auto to ze 3 miesiące
i w Polsce nic ciekawego nie było.
wcześniej miałem T25 1.8 VVTi(new z salonu, ale była kasacja) a teraz T25 2,0D4d (D-Cat)
Robię około 50 tys i powiem tak mało się zaoszczędzi na dieslu
bo droższe oleje, filtry, itd.
Już nie wspominam, ze tu EGR, TURBINA (ja już regenerowałem koszt 1400PLN) itd.
cholerka ale straszycie dwumasy , wtryski , potwierdzenie przebiegu... kurcze .... ja tam patrze na stan techniczny pojazdu a nie na książki serwisowe, które można kupić po 80zł na allegro. Poza tym niestety samochody się psują i tak naprawdę nie przewidzimy któremu właścicielowi padnie dwumas czy wtryski i pisanie rzeczy typu, "standard dwumas" czy podobnych to trochę głupota. Panowie nie ma reguły. Przy zakupie możemy sprawdzić układ zawieszenia stan opon, hamulców, perforację nadwozia i wnętrze. Na forum piszą nawet że sprawdzali stan techniczny w ASO Toyota, wyszło elegancko a dwumasa padła po miesiącu i co teraz? Szkoda tylko tych 700zł za sprawdzenie, bo byłoby już część dwumasy. Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum