Witam, mam toyote Avensis 2.0 Diesel 116km 2004
Wczoraj dałem regenerować całą turbinę, cały środek new..
i teraz mocno świszczy (czasem taki dźwięk jakby karetka jechała z tyłu)
dodam ze nie kopci i pięknie się zbiera od 2,2 tys obrotów aż wciska w fotel:)
Nie jest to raczej objaw źle złożonej turbosprężarki. Są po prostu nowe łożyska nowy wirnik, środek jest uszczelniony i turbinka wydaje taki odgłos. Poczekajcie klika tysięcy km a przestanie świszczeć. Wiem, bo przerabiałem to
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Dokładnie tylko dla założyciela tematu jak coś jest nie tak z turbinką to pożera ona olej, jak wszystko jest okej,a silnik zdrowy to odf wymiany do wymiany nie powinieneś nic dolewać
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Witam mam podobny problem tylko że nie wymieniałem turbiny. z pod maski dochodzą świsty ale ale przy dodawaniu mocno gazu i jest to dodatkowy świst oprócz tego co wcześniej wydawała turbina. Oleju mi nie bierze bo sprawdzam jeżdżę tak już od 2000km albo dłużej, nie kopci inaczej niż kopciła delikatnie. Byłem u mechanika w celu przeglądu wszystkich połączeń na doładowaniu i nic nie znalazł (albo tak szukał) jak zdiagnozować czy to koniec tubiny czy coś innego poniżej film
http://www.youtube.com/watch?v=f37tmu6ZtVk
Witam mam podobny problem tylko że nie wymieniałem turbiny. z pod maski dochodzą świsty ale ale przy dodawaniu mocno gazu i jest to dodatkowy świst oprócz tego co wcześniej wydawała turbina. Oleju mi nie bierze bo sprawdzam jeżdżę tak już od 2000km albo dłużej, nie kopci inaczej niż kopciła delikatnie. Byłem u mechanika w celu przeglądu wszystkich połączeń na doładowaniu i nic nie znalazł (albo tak szukał) jak zdiagnozować czy to koniec tubiny czy coś innego poniżej film
http://www.youtube.com/watch?v=f37tmu6ZtVk
Zrób test drogowy na IT2 .Turbo powinno pompować w maxie na 214Kpa. Może jakaś nieszczelność między IC-Turbo.
_________________ TOYOTA AVENSIS POCZUCIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
IT2 - niestety nie jestem mechanikiem nie wiem co to jest. przed chwilą zaciągałem rurę do filtra powietrza do turbiny i cała była w oleju i na zgięciu turbiny też była maluteńka kałuża oleju. nie wiem jak wygląda intercooler i cała reszta bo nie mam czasu i miejsca na takie majsterkowanie co gorsza nie mogę sobie pozwolić na pozostawienie auta u mechanika.
Zaczynam się rozglądać za inną turbiną takie moje przeczucie
IT2 - niestety nie jestem mechanikiem nie wiem co to jest. przed chwilą zaciągałem rurę do filtra powietrza do turbiny i cała była w oleju i na zgięciu turbiny też była maluteńka kałuża oleju. nie wiem jak wygląda intercooler i cała reszta bo nie mam czasu i miejsca na takie majsterkowanie co gorsza nie mogę sobie pozwolić na pozostawienie auta u mechanika.
Zaczynam się rozglądać za inną turbiną takie moje przeczucie
IT2- tester Toyoty.Tam na tym zgięciu zawsze jest mała kałuza oleju,także wyluzuj
Jesli do Intercolera nie zaglądałeś to mógłbyś to zrobić.Trzeba ściągnąć zderzak i będziesz miał IC jak na dłoni. Zobaczysz jak jest zabity piaskiem,błotem i robalami. U mnie IC miał z 40% prześwitu. Czyszczony był woda pod ciśnieniem. Ile wciąga oleju od wymiany do wymiany? Na jakim oleju pomykasz? Musisz podłączyć ja pod ten tester toyoty i zrobic test drogowy to zobaczysz w jakim stanie jest turbo(jak pompuje)
_________________ TOYOTA AVENSIS POCZUCIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
od wymiany do wymiany nie zauważyłem żeby coś brał tyle ile jest na bagnecie po wlaniu tyle samo i po spuszczeniu. wymieniam co 15000 czyli co pól roku na Castrol edge disel 5/40 ale chcę przejść na 5/30 bo doczytałem na forum. Ze ściągnięciem zderzaka to dzień mi starczy?? chyba jest gdzieś na forum o ciąganiu to oblukam. Jak zaglądam przez wlot pod światłem przeciwmgielnym to jest w miarę czysty. co do IT2 to muszę poszukać bo nie wiem czy w Gorzowie WLKP są magicy z komputerami ewentualnie szczecin. Jak już dojdę co i jak to napiszę na forum.
od wymiany do wymiany nie zauważyłem żeby coś brał tyle ile jest na bagnecie po wlaniu tyle samo i po spuszczeniu. wymieniam co 15000 czyli co pól roku na Castrol edge disel 5/40 ale chcę przejść na 5/30 bo doczytałem na forum. Ze ściągnięciem zderzaka to dzień mi starczy?? chyba jest gdzieś na forum o ciąganiu to oblukam. Jak zaglądam przez wlot pod światłem przeciwmgielnym to jest w miarę czysty. co do IT2 to muszę poszukać bo nie wiem czy w Gorzowie WLKP są magicy z komputerami ewentualnie szczecin. Jak już dojdę co i jak to napiszę na forum.
Tam będzie czysty pod tym światłem mgielnym, ale wyżej już nie. Ściągniesz to zobaczysz.
Cały dzień na pewno CI wystarczy. Jeśli oleju nie ubywa to z turbo jest git. Dopuszczalne jest zuzycie 1L-1,5L/15.000tys.km. Jesli będziesz miał kogoś kto ma ten tester to poproś o zrobienie testu drogowego turbo W praktyce wyglada to tak że jedziesz na 3biegu masz 1500obr.min i wciskasz gaz w podłogę cały czas trzymając az do 4tys.obr/min. wtedy pokaże jak pompuje turbina. Tak jak napisałem w maxie powinna mieć 214Kpa jesli ma więcej to przeładowywuje. Wtedy obstawiam że masz zapieczoną geometrię kierownic. Daj znać co i jak.
_________________ TOYOTA AVENSIS POCZUCIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
witam ponownie, niestety jestem już pewny że mam turbo do wymiany dziś kolega mi sprawdził komputerem i pokazało, że nie sprawne sa łopatki turbiny. dokładnie nie wiem co było bo u mechanika była moja dziewczyna a ona niestety wie że jeżdzi srebrnyą avensis i tyle. Mój gwizd zmienił nieco dzwięk na mokry gwizd (jak by do gwizdka nalał wody) tak mi sie wydaje. jutro bede jechał do domu to nagram film i puszczę. Nadal mi nie bierze oleju ale zaczyna coś podkapcac ale to podejżewam od jazdy 80km/h bo tak już miałem kiedyś.
Teraz mam problem bo nie wiem czy mam kupowac używkę czy dac do regeneracji. opinie sa podzielone bardzo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum