Witam jestem posiadeczem avensis od 3 slysze dziwne stuki w silniku zaraz pod kopula zaworow(prawa strona wiec lancuszek odchodzi)....na poczatku bylu dosc ciche ale dzis rano to chodzil jak diesel....obroty stoja na 0.6tys i nawet nie drgana jak podwyzsze obroty na 1400-1500 stuki cichna ale dale sa slyszalne .....stuki sa nierowne co do pracy silnika....Chlopaki pomozcie bo za 7 dni mam jechac do polski a pisze z londynu pozdrowienia dla wszystkich............
Nie przychodzi mi do głowy nic innego jak zawory. Należałoby zdjąć dekiel, zmierzyć, popatrzeć.
Dziwi mnie jak piszesz, że stuki są nierówne od pracy silnika. To zastanawiające.
Kurcze na benzynce się nie znam, ale też myślę, że to zawory.
Jeśli regulacja zaworów nie pomoże to może panewki ? (chropowata powierzchnia może hałasować, ale czy aż tak)
Bo co może być innego słabe smarowanie silnika (pompa oleju wysiada, zły olej lub zbyt mało) , albo uszkodzony cylinder (nie gładka jego powierzchnia)
Zaraz zaraz, a nie mówiliśmy o spalaniu stukowym. Zacznij od tego (bo w Anglii paliwko też genialnej jakości nie jest) Ale przez tyle czasu raczej by ustąpiło...
_________________ Części samochodowe online - Motostacja
Zaraz zaraz, a nie mówiliśmy o spalaniu stukowym. Zacznij od tego (bo w Anglii paliwko też genialnej jakości nie jest) Ale przez tyle czasu raczej by ustąpiło...
Tak by się nie objawiało, nie na biegu jałowym.
_________________ Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Avensisklub.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Kurcze na benzynce się nie znam, ale też myślę, że to zawory.
Jeśli regulacja zaworów nie pomoże to może panewki ? (chropowata powierzchnia może hałasować, ale czy aż tak)
Bo co może być innego słabe smarowanie silnika (pompa oleju wysiada, zły olej lub zbyt mało) , albo uszkodzony cylinder (nie gładka jego powierzchnia)
Zaraz zaraz, a nie mówiliśmy o spalaniu stukowym. Zacznij od tego (bo w Anglii paliwko też genialnej jakości nie jest) Ale przez tyle czasu raczej by ustąpiło...
[ Dodano: 2009-08-07, 16:53 ]
ok chlopaki znalazlem przyczyne moja skrzynia(automat) kiedys byla regenerowana w toycie....i jakis kretyn nie wkrecil jednej sruby przy kole pasowym i zczelo si e bicie ...potem stuki ...ale juz mam przyczyne to jest najwazniejsze...pozdrawiam wszystkich
toyota car nbr.1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum